czwartek, 6 września 2012

Szkoła

Przepraszam, że mnie nie zamieszczałam nowych postów. Musiałam się znowu przyzwyczaić do szkolnego życia. Znowu zaczęło się szaleństwo na polskim :D Dobrze, że to łatwy przedmiot i nie muszę być cały czas skupiona. Lubię moją klasę ♥ Owszem- brakuje mi paru osób, które przeniesiono w tamtym roku. Jednak nie jest źle. Najbardziej lubię te niekontrolowane momenty "wariacji" np. wybuchy po zmieszaniu pepsi, cappuccino i mentosów, wyrzucanie przez okno mazaków i długopisów xd. Nie zawsze mam czas robić zdjęcia. Może napiszecie o czym chcielibyście czytać lub czego się dowiedzieć ? Każdy pomysł jest dobry :P Trochę starych zdjęć :



25 komentarzy:

  1. U nas jak nauczyciel na chwilę wychodzi to jakaś masakra, a jak wraca to jak po wojnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś śliczna :D
    też uwielbiam odpały z moją klasą :) szkoda ze na polski musi byc powaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tymbarki :)
    Ja jeszcze nie chodzę do szkoły, to znaczy na uczelnię, bo zaczynam od października ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w dalszym ciągu przyzwyczajam się do szkolnego życia...
    zdjęcia bardzo ładne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a do której klasy poszłaś? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wciąż nie moge przestawić się na szkolne życie... no, ale w końcu trzeba.
    fajne fotki :)

    zapraszam: rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty jesteś piękna <3



    uzaleznionapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne zdjęcia :D dziękuję za twoje odwiedziny u mnie iz apraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny nagłówek i fajne zdjęcia :D też lubię takie momenty wariacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, uwielbiam tymbarka :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek odjazdowy.:)

    Zdjęcia świetne
    Dodaje do obserwatorów i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujee, również obserwuję :)
    Świetny nagłówek *,*

    OdpowiedzUsuń
  13. evelineandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na polskim wszyscy siedzą przestraszeni. ;D Szczególnie jak nauczycielka ma zły humor.

    OdpowiedzUsuń
  15. ales ty ladna :)! zapraszam do mnie i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. te niebieskie okulary genialne ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, ze udała Ci się klasa!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie spamujcie - odpowiadam na każdą opinię.
Jeżeli obserwujesz - napisz w komentarzu.