środa, 24 października 2012

Często ostatnią rzeczą, której się człowiek trzyma, bywa czyjaś dłoń

Hej ♥ Dzisiaj w szkole miałam zastępstwo z angielskiego z inną grupą, w której jest Karolina ♥ Tam nauczycielka jest szalona, ale ok :D Na następnej lekcji głupawka ♥ Polonistka zapytała się nas czy coś paliłyśmy lub wąchałyśmy, bo tak się śmiałyśmy. Uwielbiam te momenty :* Po szkole byłam z Kaśką na tańcach. Okazało się, że zmiana się trenerka i dzisiaj nie ma zajęć . Czekałam, więc z Kasią na jej autobus.


24 komentarze:

  1. Jejciu, ale ty jestes śliczna i słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna. Nowy wygląd czy mi się wydaje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś *.*
    Nie ma to jak odpały na lekcjach, moja nauczycielka stwierdziła że mam ADHD ;p też polonistka i do tego wychowawczyni xd ;D buahahah ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. głupawki na lekcjach skąd to znam !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne, niebieskie oczy :3
    hahahahha ja mam chyba największe odpały na chemi! już nie raz nauczyciele pytali się mnie dlaczego się śmieję bez powodu, ale głównie właśnie tak działają na mnie przedmioty ścisłe! :D

    http://whenlifetakesonthecoloragain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię takie momenty gdzie śmieję się jak opętana, a nauczyciel głupio dogaduje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hah u mnie też tak bywało ze cała lekcje sie smiałem ^^

    zapraszam do mnie :) http://wszystkozajeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaakie śliczne oczy *.*
    odpały na lekcjach zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ładne oczy *_*
    Też często miewam głupawkę z moją przyjaciółką ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry humor to teraz tak niebywała sytuacja, że kosmitom-smutasom od razu przychodzą do głowy niestworzone historie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie na polskim raz pani chciała wyrzucić z lekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjecie ;) ja na orkiestrze gitarowej dostaje glupawki i najczesciej konczy sie to wyzlatywaniem za drzwi ;) ale ok ;)

    Zapraszam na konkurs do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale łądna buźka :D
    długo juz chodzisz na tańce ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to z 8 rok, ale na to konkretne to tylko kilka tygodni :D

      Usuń
  14. Jestem na twoim blogu po raz pierwszy, ale podoba mi się tu ^^
    Będę wpadała częściej, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh.. te napady śmiechu na lekcjii ;P Znam to ;)
    Śliczne zdjęcie. Czym robisz zdjecia ?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ładne włosy ! :P
    Śmianie się na lekcji - me gusta ! ;D
    Zapraszam w wolnej chwili. ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham twoje włosy ♥ i oczy *.*
    ja tam nigdy nie miałam takiej głupawki na lekcji. Zazwyczaj mam tak w domu i siedzę sama i się śmieję.. A tata do mnie zazwyczaj, że mam zmienić dilera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. powtórzę sie, ale masz świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny nagłówek. sama robiłaś? :D
    głupawki zazwyczaj dostaje się w najmniej odpowiednich momentach ;p śliczne masz oczy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie spamujcie - odpowiadam na każdą opinię.
Jeżeli obserwujesz - napisz w komentarzu.